مانتی اصفهانی حالتون خوبه؟

۶ پاسخ

گلستان شهدا یه سپاهه اونجا رو زدن
هوانیروز در خونمونم زدن

حالمون اصلا خوب نیس از بس گریه کردیم دیروز شهیدمون رو اوردن

رو ویبره هستیم ...پایگاه ویلاشهر رو داره میزنه

کجا رو دارن میزنن🥲

وای اومد صداش میاد😭😭

خبری ک نیس من چیزی نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان 💖هدیه جونم💖 مامان 💖هدیه جونم💖 ۳ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان اَرسَلانم💚🦭 مامان اَرسَلانم💚🦭 ۳ سالگی