۷ پاسخ

وزنش یکم کمه

باتوجه به وزن تولدش که میگی ۳۶۰۰ بوده وزنش کمه

قدش نسبت ب وزنش عالیه
نکات مثبتو ببین
پسر من ١٠/۴٠٠ بود اما قدش ٧۶

وزنش کمه
صبح براش فرنی درست کن یه روز خرما بزن یه روز موز بزن یه روز پسته من دخترمو با همینا کمبود وزنشو جبران کردم روز درمیون س تا خرما میدم بهش سوپ مقوی براش درست من اگه کم میخوره عیب ندارع وعده هاشو بیشتر کن در روز پنج وعده بهش بده

عزیزم وزنش با توجه به وزن تولد کمه
دختر منم یک‌سالگی ۸۶۰۰ بود ولی تولد ۱۹۰۰ بود
ببر دکتر هم چکاپ یک‌سالگی انجام بده که اگه کمخونی یا کمبود ویتامین دی داره براش دکتر قطره مخصوصشو بنویسه بخوره انشالله اشتهاشم باز میشه وزن میگیره

کمه با توجه‌ ب وزن تولد مولتی ویتامین چی میدی؟
عصاره قلم جوانه گندم شیر بادام سویق
اینا وزن میدن بدع بخوره
پسر من وزن تولد ۲۷۰۰
یک سالگی ۱۱ بود

وزن تولدش چقدر بوده؟

سوال های مرتبط