۳ پاسخ

عزیزم اگه رو‌منحنی رشده خوبه...
من دخترم تولدش ۳۳۰۰ بود یکسالگی ۹۳۰۰... همه میگن کمه ولی من اهمیت نمیدم چون رو منحنیه همه چیزش

قدش میگن ۲۵ سانت حدقل اضافه شه یعنی ۷۲ وزنشم 6٬750 اینقدر البته چیزی من شندیم ولی در کل بنظرم عالیه اگه نمدار یاشه خیلی خوبه

بهداشت میبریش؟میگن نرماله یا نه؟برا دختر من که ۱۱کیلوئه میگن خوبه به دنیا اومدنی هم ۲۶۰۰بود و اینکه بعدیکسالگی دیگه بچه به سرعت وزن نمیگیره

سوال های مرتبط