امروز واکسن 4ماهگی دخترمو زدم خداکنه تب نکنه 🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

من که از واکسن ۴ ماهگی دخترم راضی نبودمم تب کرد شیر نمیخورد😒😒
خداکنه برای دختر شما سبک باشه🥹🥹🥲🥲

ببخشید چند کیلو بود ۴ماهه

پسر من دوماهگی چهار ماهگی اصلا اذیت نکرد تبم نکرد

منم امروز ۴ ماهگی رو زد فعلا دو نوبت استامینوفن دادم و پاشو پتوپیچ کردم ک زیاد تکون نده خدا کنه زود آروم بگیرن خدایا همه این نی نیا رو به دستای مهربونت میسپارم خودت مواظبشون باش🥹🙏❤️🌸

ای خدا 🥰

امروز گهواره پره از نی نی هایی که واکسن زدن🥺

ایشالا براش سازگار باشه😍

منم امروز زدم😢😢بچت چند کیلوئه تو جهارماهگی؟

عزیزم یه مقدار تب لازمه این یعنی واکسن ها به خوبی عمل کردن❤️

امشب سر زنده داریم

خدا کننده

منم ۲ ساعت پیش زدم

سوال های مرتبط