پسر من اصلا پاش درد نگرفت اما شبش تب و لرز کرد
خیلی مواظب باش و چکش کن
چرا3تا؟؟؟ مگه دوتا نیست؟؟؟
اگه سروقت قطره بدی تب نمیکنه عزیزم
انشالله اوکیه فقط قطره استامینوفن بهش بده ویقطره روی هر پا جای واکسن بریز
هر4ساعت استا مینوفن بدیش تب نکنه. میگن خیلی دردداره. نزاری دردبکشه گناه داره
ایشالا اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.