۸ پاسخ

اره از یکسال تا ۶ سال ۲.۵ الی ۳ سیسی میتونی بدی

آره عزیزم

اره میتونی

بله عزیزم چرا نشه تا بزرگسالشم داره

اره پسر من سرما خورد دکتر دوتا شربت داد یکیش پلارژین بود کارش خلط آور هست خلط سینه رو میکنه سرفه هاش بیشتر میشه همراه سرفه خلط ها بیرون میاد هر ۸ ساعت دو و نیم سی سی

من میدم اره

اره عزیزم بالای 1 سال میشه داد

آره چرا نتونی بده

سوال های مرتبط

مامان امیر.پناه مامان امیر.پناه ۱ سالگی