اره از یکسال تا ۶ سال ۲.۵ الی ۳ سیسی میتونی بدی
آره عزیزم
اره میتونی
بله عزیزم چرا نشه تا بزرگسالشم داره
اره پسر من سرما خورد دکتر دوتا شربت داد یکیش پلارژین بود کارش خلط آور هست خلط سینه رو میکنه سرفه هاش بیشتر میشه همراه سرفه خلط ها بیرون میاد هر ۸ ساعت دو و نیم سی سی
من میدم اره
اره عزیزم بالای 1 سال میشه داد
آره چرا نتونی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.