خانما یه راه کار بگین میخام چاق بشم
#بچه
#شیرخشک

۱۴ پاسخ

بنده خدا گفته چیکار کنم چاق بشم حالا همه میگن خوشبحالت لاغری من میخوام لاغر بشم. خب بعضیا هم دوس دارن یه گم‌چاق بشن دیگه

فقط بخور

بیا عزیزکم این خیروبرکت من برا شما هدیه .
جوانه گندم اینا میگن خوبه

راسیپ بخور خیلی چاق میکنه
قیمتی ام نداره
فقط خواب آورم هس

فهمیدی به منم بگو
درخواست دوستی میدین؟

قرص گین آپ بخور چاق وچلع مبشی

منم همینطور ولی همه ی دارو ها عوارض داره خواهر

منم میخوام چاق بشم🙂🙂

قرص اپل

خوشبحالت کاش من لاغر بشم
۸کیلو کم کنم کاش😢

اگ به نتیجه ای رسیدی به منم بگو عشقم

قرص شیکوریدین البته بایددکترتجویزکنه

قرص سیپروهپتادین بخور ن عوارض داره ن چیزی من با اون چاق میشم فقط
فقط روزای اول خواب الودت میکنه

کاش میشد من 4 کیلو گوشت اعلای درجه 1 , بهت از جون و دل هدیه کنم🫣

سوال های مرتبط

مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی
مامان امیر حسینم 🎈🧸 مامان امیر حسینم 🎈🧸 ۳ سالگی