۲۱ پاسخ

هیچ زیبایی نمیبینم

پس این پستای اینستا الکیه؟

رنگش خوشگل شده. من هر چی دیدم بنفش طور بود
برا تو خیلی خوشرنگه

مهرنوش جون چطوری خوبی اهورا جون چطوره

خیلی زیباست بعدچندروز خشگلتر هم میشه

چرا دو رنگه؟

از اینم ملایم تر میشه مبارکه مهرنوش

ب نظرم تا عید خوش رنگ تر میشه ،دلنشین تر میشه

قشنگ عزیزم مبارک باشه

مبارکه عزیزم به چشم من که خیلی خوشرنگ شده، یکم باید زمان بدی تا رنگش کامل مشخص بشه

قشنگه

خوبه تا 20روز جا نمیفته الآنم خیلی خوبه مبارکه

خیلی قشنگه مبارکت باشه‌گلم❤️

عالیه مبارکه

چ کشنگ من میترسم بزنم

مبارکت باشه گلی💕

یه رنگ دیگه غیر از صورتی نمیشد بزنی ؟منظورم اینه رنگ بندی داره؟

کجا انجام دادی عزیزم؟ مبارکت باشه

اگه ژل زده باشیم نمیشه شدینگ انجام داد؟

خیلی قشنگه خیلیم طبیعی درد داشت

کامل ریخته دیگه عزیزم؟
مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی