چون تنها تضمین عدم حمله ی مجدد درچندماه اینده به ایران نابودیه اسراعیله همین
چون هیچ طرفی کوتاه نمیاد
ایران خواستار خسارت وارده شده ،و تضمین برای امنیت کشور و منطقه
امریکا گفته ایران باید جایی رو نزنه،تنگه باز بشه و خواسته های ما رد نشه،
خواهر مملکت ب باد رفت
بیچاره کشورمون
بیچاره مردممون
هعیییییی
اتش بس هم کنیم حرومزاده ها دوباره برمیگردن
چون بشه هم چندماه دیگه با تجهیزات بیشتر برمیگرده
از یه طرفم باید تکلیف معلوم بشه
اگه همینجوری اتش بس کنن
چندماه دیگه دوباره حمله کنن چی
چون قرار نیست تمام شه
اونا گفتن ایران قبول نکرده انگار
خدا کمک همون کنه💔🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.