سلام خوبین شیر ابتامیل چربیش بیشتر یانان

۳ پاسخ

بنظرم اپتامیل چون من نانم میدادم

هیچ کدوم بیو میل پلاس چربیش زیاده که یه بلر باهاش شیر درس میکنی کل شیشه شیر چرب میشه

نان چربی بیشتری داره اما یبوست میاره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین ، مامان ماهلین ، ۱۰ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۷ ماهگی