ازاین کسی دادا بچش برا تنظیم خواب

تصویر
۵ پاسخ

من پدیا بست اسلیپ میدم خیلی خوبه واقعا

پسر من باهیچی نمیخوابه پرافیل همیشه زود میخوابید الان هیچچچچ تاثیری روش نداره ازخواب اورها میترسم سر مریضی مامانم بهش میدادم دیوونه اش کرده بود خدابیامرزتش ان شالله شماسلامت باشید

من ملاتونین میدم خیلی خوبه ۳قطره میدم تا۱۵دقیقه دیگه میخوابه این مدل نیست اون جعبش زردوابی است

ناخونات رو دوس

دختر خاله من داد‌گفت اثر نداشت ولی گفت میگن توی طولانی مدت اثرش مشخص میشه انتظار نباید داشت همون شب اول راحت بشی

سوال های مرتبط