۷ پاسخ

من تولدش ۳۲۰۰ بود و الان ۵۸۰۰ و میگن خیلی کمه..تو‌گهواره که بچه های دوماهه انقدن🤕

منم ۴ ماهگی ۵۶۰۰ بود😥 اعتصاب شیر بردم دکتر مولتی شروع کرد ۳ روز کمکی هم شرو کردم هپینارو گفت دکتر..البته بستگی ب وزن تولدم داره چن بود تولدش؟ من ۲۷۰۰

اگه شیرازی ببر دکتر ربیعی خیلی خوبه

نینی منم کم شیر میخوره وزنشم همین حدوده ولی اخه دست ما که نیس

شیر خودتو میخوره یا شیشه
اگه شیشه میخوره سر شیشه عوض کن پسر من یک مدت همین جوری شد سر شیشه عوض کردم خوب شد

ببرید پیش یه متخصص اطفال

وزن تولدش چقد بوده مگه ؟؟؟

سوال های مرتبط