پینو فوقالعادسس
من همرو مارک فیروز خریدم
من اون موقع که هوش مصنوعی وصل بود پرسیدم گفت پینو بهترینه! فکر کن شماره یک پینو بود شماره دو چیکو!!! بعد میگفت اگر بچه حساسیت داشته باشه فیروز خیلی خوبه معمولا بچه هایی که حساسیت دارن به همه چیز با فیروز مشکلی ندارن
پینو آبی بوش خیلی خوبه
بی بی لند خیلی خوبه
مای بیبی زیر ۱ سال داره خیلی خوبه من اونو گرفتم شستم لباسا رو ملایم و خوشبو بود.پینو اسپری ضد لکش خوبه
من که از بیبی لند استفاده میکنم خیلی خوبه
مایع لباس فیروز درصورتی بخر محشره من ک عاشقش شدم بوی نی نی میده خیلی باحاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.