خانما از بین این دو کفش کدومش خوبه بهتره

۱۷ پاسخ

عزیزم به نظرم جفتش یکم قدیمی شده

این کفش اولی

تصویر

هیچکدوم بنظرم جدیدتر بگیر

هیچکدام قدیمین،اینا بعد انکاری تنگ روت اکه مبنای بکیری

اولی بعضه دومیه هس

قدیمی شده اینا

منضورم خوشکل تر

اگه بین این دو تا باید انتخاب کنی اولی. اگه نه جدید تر بگیر

جدیدا برای تو سالن و مراسم عروسی اینا مد شده دوباره

اگه برای تو سالن یا مراسم زنونه میخوای بخری خوبه اما برای بیرون و مهمونی یه کفش مشکی حالا با پاشنه و بدون پاشنه شیکتره

در کل هبچکدوم ولی اولی بهتره

هیچکدوم

ببخشید هیچکدوم

بااحترام هیچکدام

برای کجا میخوای؟
اینا بیشتر بدرد عقد و این چیزا میخوره عزیزم

اولی.

کفش دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی