چطوره چطور باید داد
جفتش یکیه بسته بندی جدیده
من سری قبل راستی رو گرفتم سری بعدی چپی رو داد. گفتم همون قبلی رو میخوام گفت سری جدید رو دیگه اینطوری میزنن. این همونه فقط بسته بندیش عوض شده. راست میگفت مزه اشم همون بود
سمت چپی انگار جدید
راستی قبلا بود الان داروخانه ها چپی رو دارن
من سمت راستی رو استفاده کردم خوب بوده
تابحال استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.