۱۱ پاسخ

من از بیمارستان شیرخشک دادم
اوایل خیلی اذیت بودم ولی الان فهمیدم خیلی بهتره و بازهم برگردم عقب یا برای بچه بعدی ام قطعا شیرخشک میدم

من کلا ۳ روز شیر خودمو دادم اما اگه برگردم عقب از روز بیمارستان شیر خشک میدادم همون ۳ روز هم نمیدادم کلا از شیر دادن خوشم نمیاد

من نداشتم تا ۲/۵ دادم همراه کمکی دیگه شیر خودمو نگرفت. وگرنه حتما شیر مادر میدادم

من دوتاشو دادم تا الان ..الان چند روزه شیرخشک نمیخوره فقط شیر خودم که خیلی ناراحتم چون شیرم همش استرسه میگم کاش سینه خودمو ول میکرد نه شیر خشکشو

منم کمکی میدم نمیشه بچه رو گرسنع گذاشت

من خیلی دوسداشتم شیرخودم بدم ولی نگرفت سینه، الان ک بهش فکرمیکنم میگم واقعا هیچ کارخدا بی حکمت نیس ادم جوشی ام و همیشه توخودم میریزم ناراحتیم بعد اون شیر چی میشد خدا یچیز میدونست ک شیرخشکی شد

بله مشکلی باهاش ندارم و خداروشکر دخترمم اوکیه

آره چون آدم استرسی هستم خداروشکر شیر بهش‌ندادم

منم راضیم فقط وقتی بچه هایی که شیرمادر میخورن راحت زیرسینه خوابشون میبره میبینم میگم کاش شیرمیخورد خوابش میبرد دربرابر خواب مقاومت میکنه

اره من ک راضیم اوایل فقط شیر خودمو دادم دو ماه فقط خوبیش این بود ک شب زیر سینه میخوابید بزرگ تر شد دیگ دیرتر شیر میخوره شب میخوابه

ارههه فقط دوماه اول سخته برا شب ولی الان راحتیم😂

سوال های مرتبط