چند تا تاپیک قبلی منو ببین دقیقا در همین مورد خوراکی ها توصیه کردم
نه اصلا همش قند مصنوعی و اسانسه و باعث بالابردن احتمال دیابت در بچه ها میشه
طبیعیشو خودت درست کن بده خیلی هم عالیه
بده ولی کم مثلا ماهی ۱ الی ۲ بار
من تاحالا نخریدم نمیدونم
اره بده من دادم دخترم نخورد🫤
اره بده سخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.