فک کنم گوشت قلقلی باید درست کنی با پیاز رنده شده ونمک فلفل تفت بدی یکم بعد سس درست کنی با رب سیب زمینی نگینی بریزی توش قلقلی هم اضافه کنی بهش بزاری غلیظ بشه
من سیبزمینی رو نگینی خورد میکنم درشت و سرخ میکنم یکم میشه هم نکنه
گوشت قلقلی رو هم با پیاز رنده شده و ادویه قلقلی ریز میکنم اونم میشه پیاز اینا نزنی سرخ هم نکنی
بعد پیاز داغ و رب درست میکنم اب جوش میریزم یکم که قل زد اینارو میریزم توش حدود چهل دیقه بعد بهش زرشک و ادویه میزنم درش هم تو اون چهل دیقه نیمه باز میذارم
چون کلا تایم زیادی نمیبره اماده شدنش اگه عجله داشته باشم درشو نمیذارم زودتر اب اضافی کشیده بشه و غلیظ بشه خیلی راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.