۴ پاسخ

نبات بنداز تو یه کاسه بذار رو گاز با حرارت کم بعد که نبات آب شد آب روش کن نبات سفت میشه جوش که خورد نبات آب میشه
میشه نبات داغ

نباتو یکم خورد کن ریز بشه تا نسوزه
بزار تو‌یه کاسه با حرارت کم هی هم بزن اب که شد یکم اب جوش اضافه کن( ممکنه با ابجوش صدای جیز بده نترس)

یه تیکه نبات بنداز تو ی لیوان آبجوش هم بزن بخور

ابجوش و نبات وقاطی میکنی میشه نبات داغ

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی