سلام خانوما جواب آزمایشمم مثبت شد🥹

تصویر
۸ پاسخ

من امروز یک بتا دادم حتی جواب هم نگفت
بهم گفت باید دوشنبه باز ازمایش بدی

مبارک عزیزم هیچ علائمی داری؟؟؟

مبارکه

بعد چند روز تاخیر نگفت آزمایشگاه که کمه؟؟

مبارک باشه انشالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم برای ماهم دعا کن برای بچه دوم اقدام کردم

مبارکه عزیزم

بسلامتی عزیزم❤️
برا منم دعا کن

مبارک باشه عزیزم😃🌺🌸

سوال های مرتبط

مامان تو دلیام💜❤️ مامان تو دلیام💜❤️ ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها 💙💙 مامان دوقلوها 💙💙 هفته شانزدهم بارداری
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان مَـــ🌙ــوا👧🏻🎀 مامان مَـــ🌙ــوا👧🏻🎀 ۴ ماهگی