آزمایشمم مثبت شد. باید صبوری کنم تا سونوگرافی تشکیل قلب.

تصویر
۱۸ پاسخ

عزیزم به سلامتی انشالله قلبش تشکیل شده واقعا صبر تو بارداری خیلی سخته

ووویییی مبارکت باشه عزیزم
به سلامتی و به خیر بگذره راه پیش روت😍😍😍😍

مبارکه عزیزممممممم😍

مبارک باشه عزیزم
چندوقته تو اقدام بودی؟

باعث میشه قلب بچه وعروق قلبی شکل بگیره

خوشگلا که دراقدام بارداری هستید حتما شروع کنید دوسه ماه زودتر اسید فولیک وd3 1000 روزی یکی با نظر دکترتون بخورید.

مبارک گلم

مبارککک🥺❤️‍🩹

مبارک باشه عزیزم 😍

عزیز جان مبارکا باشه،
هفته ی چندم بودید آزمایش دادید؟

مبارکه گلم

مبارک باشه
تو این مدت اسید فولیک مصرف میکردی یانه؟

مبارکه عزیزم دو هفته تحمل کن ۸ هفته شدی برو برا قلب

مبارکه عزیزم

سلام عزیزم مبارکه گفتی ۹ روز تاخیر داشتی قبل اون هم بیبی زدی یا دقیق تو همون ۹ روز زدی
علائمات چیا بودن

مبارک باشه

بسلامتی مبارک

علائم پسر بودن چیست

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلبر وتودلی🩷 مامان دلبر وتودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری