من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
واسه هرکی یجوریه
یکی زود یکی دیر
ولی ۸ هفته رو تموم کن برو
دکتر به من گفت ۱۱ اسفند برم اون موقع میشم هشت هفته
الانم میتونی بری
تا ۸ هفته وقت داری بری هرچی دیرتر بری بهتره چون دیگه تا ۸ هفته قلب کامل میشه و استرس نداری
من هفت هفته و دو روز رفتم تشکیل شده بود
من ۶ هفته رفتم هردو قلبشون تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.