واسه تشکیل قلب کی باید بری سونوگرافی؟

۷ پاسخ

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

واسه هرکی یجوریه
یکی زود یکی دیر
ولی ۸ هفته رو تموم کن برو

دکتر به‌ من گفت ۱۱ اسفند برم اون موقع میشم هشت هفته

الانم میتونی بری

تا ۸ هفته وقت داری بری هرچی دیرتر بری بهتره چون دیگه تا ۸ هفته قلب کامل میشه و استرس نداری

من هفت هفته و دو روز رفتم تشکیل شده بود

من ۶ هفته رفتم هردو قلبشون تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری