سلام واسه تشکیل قلب کی باید رفت

۸ پاسخ

کجا میرین واسه تشکیل قلب عزیزم؟دکترت کیه؟

من ۶ هفته و دو روز بودم رفتم حداقل ۷ هفته بشه بعد بری خوبه

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

ممنونم

هشن هفته به بعد برو

8 الی 9 هفته

۸هفته

۸هفته کامل

سوال های مرتبط

مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی