عشقمزود رفتی نگران نباش اصلا خیلی زود رفتی
منم امروز رفتم فقط ساک رو دید گفت بعد تعطیلات عید بیا دوباره
خیلی زود رفتی
منم پنج هفته رفتم ساک بود گفت کوچکه معلوم نمیشه، گفت ده روزدیگه بیا
زود رفتی 8 هفته برو قلبش تشکیل بشه
یا سه هفته ی دیگ،خیلی زود رفتی
هنوز زوده دو هفته دیگ برو
زود رفتییییی
صبر کن ان شاءالله ۸ هفته برو
شاید بچه رو ندیده
مال منم امروز گف جنین نیست انقدر گشت دیدش قلبش تشکیل شده بود
ساک بارداری تشکیل شده جنین نیست ینی بارداری پوچه
چند هفته بودی
ایشالله هشت هفته تشکیل شده باشه
چن هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.