بچه های شما هم عاشق صدای اذانن؟ 😍
🩵🩷

تصویر
۳۵ پاسخ

نه

اره پسر منم عاشق اذان و قرآن و این چیزاست میخکوب میشه قشنگ

نهههه

عاشق اذان و قرانه

نه اصلا

بچم ازصدا عربی میترسه🥰

اره ادا خوندن هم درمیاره😂

اره خیلی عجیب دوست داره مادرشوهرم میگه دنیا اومد توگوشش اذون گفته

خیرررر خیرر

نه اصلا🙃

تاحالا نزاشتم که واکنششو ببینم ولی عاشق اهنگه همش کنتراو میده بهم میگه نانا تا بداش اهنگ بزارم😂

بشددددت ... وقتی میشنوه هی میگ الله و اکبر صدای قرآنم همیطور

آره.همین ک صدای اذان میشنوه میره سجده

نه براش فرقی نداره

اره با دقت نگا میکنه🥺

نه
هیچ حسی نداره بهش
تازه باعث میشه گریه اش بگیره گاهی

اره خیلی

پسر من به شدت میترسه
اینقدر که گریه میکنه
تو خونه که هیچوقت نمیرارم
اما صدای مسجد بیاد فقط گریه میکنه

نه تازه میترسه در میره🤣
از اهنگای قدیمی هم خوشش نمیاد محل نمیده‌ولی اهنگای جدیدو یا میرقصه یا تا تهش لبخند داره و حالش خوبه

دختر من تا ببینه سریع خودش میاد میگه اذانه
تقریبا باهاش همراهی میکنه، کم کم داره یاد میگیره

اره خیلی

اره صلوات میفرسته😍

اره خیلی دوست داره خدا رو شکر🥹

آره دوستداره

آره اذان شبکه پویا میبینه

اره دوست داره

اره دخترم تا صدای اذان میشنوه دست شو میزارع رو سرش میگه علیییی😂مثلا میخاد ادا اون موذن هارو دربیاره ک دست میزارن رو گوش میزارع روسر اول فکر میکردم سرش درد میکنه بعدا فهمیدم یاد گرفته میخاد اذان بگه اینجور میکنه😂😂

من اصلا تاحالا نشنیده🫢

اره کیان عاشقه اذانه

بله😍😍😍 الله الله میگه دستشم میذاره گوشش

نه ...

نه

پسر من میترسه

نه.

یکم میترسع🤣

سوال های مرتبط

مامان 🩵شروین🩵 مامان 🩵شروین🩵 ۲ سالگی
مامان دنیز خانوم💖 مامان دنیز خانوم💖 ۲ سالگی