۶ پاسخ

پدافند پارچین رگبار داره کارمیکنه🥺

پدافند

تو روبیکا زده جنوب تهران،کهریزک و غرب تهران انفجار بوده چند دقیقه پیش

دیگه نمیزنه کجاهارو میزنن

منم شنیدم😔😔😔😔

منم میشنوم

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی