#کودک
#بچه
#مادر#پوشک#شیر#فرزندپروری

تصویر
۵ پاسخ

نه نمیخرم نه برا خودم نه دخترم
انشالله بعد از عید خرید میکنم چیزای جدید بیارن

فقط ی کت و شلوار و شال گرفتم
اره باید زود میگرفتی
منم قبل جنگ یهو شانسی گرفتم
زیتدم دوسش ندارما ولی گرفتم دیگ از هیچی بهتره

من هیچی نکرفتم ولی واس دخترم نیازه بخرم
بلوز اینا واس بیرون نداره

انقدر گرون شده لباس
میخواستم کت و شلوار بخرم پشیمون شدم

من دیگه پارچه میگیرم، میدم بدوزن

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی