#مادر#پوشک#فرزندپروری#بچه#شیر

تصویر
۹ پاسخ

والا مفت خریدی

مفت گرفتی....من سال قبل مانتو زیر ۳...۴ تومن ندیدم شیراز

اینو قشنگ با خودت تکرار کن من لیاقت بیشتر از اینارو دارم
من خرج نکنم جمع میکنه خرج یکی دیگه میکنه
و راحت شو😂

عذاب وجدان برا چی هرچقد واسه خودت خرج کنی بازم کمه

دقیقا منم مث شما بعد مدت ها یه چیز میخرم عذاب وجدان میگیرم😂😂

مبارکت باشه بخوشی بپوشیش ان شالله بهترین کارو‌کردی

من ی کت شلوار و ی شال ۸ تومن
ی شلوار جین ۱۸۰۰
اینقد اعصابم خورد پول اینقد بی ارزشه

خيييليييي خوب خريدي
خيييليييي گرون ترههه اينجا اصلا

عزیزم خیلی خوب خریدی
دیگ این قیتا کفشه
باید عادت کنیم به این قیمتا

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی
مامان مَلِکاجون💕 مامان مَلِکاجون💕 ۳ سالگی