#فرزندپروری #
#شیرخشک#
#بچه#
#مادر#

تصویر
۱۱ پاسخ

ما همچنان مسکن هستیم..... ایشالا تموم بشه

انشالله که بخیر بگذره زودتر

منو بگو ک خونه خریدم وسیله همو بردم. برقش هنوز وصل نکردن وسیله هام چیده نشدن.اوره شدم خونه پدرشوهرم. شوهر هم هیچ کاری نمیکنه. خسته شدم. الانم قهریم. خونه بابامم شهرستان.

برگرد خونت

منم همینطوریم دقیقا دیگه خسته شدم

کجاس اینقد برف اومده

کجایی انقدر برف میاد
ببین مهم جون خودت و عزیزات و بچته خونه زندگی درست میشه اصلا نگران نباش ولی همین جایی که هستی اگه امنه بمون مجبوریم

خیلی بد بود اسفند امسال خیلییییی😭😭😭😭

اینم الانه

تصویر

انشالله روزای قشنگمون میاد🥹🥲

عکس مال دیشبه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی