چقد دلم چیپس سرکه ای میخادددددد ولییییی دکترم گفته ضرره نخور

۱۴ پاسخ

من میخورم خیلی دوست دارم با ماست موسیر

😐وا منم میخورم با ماست موسیر چرا بده

من‌می خورم بخور بابا😅🤷‍♀️

من که چند بار خوردم تا حالا نصف یه بسته رو هر دفعه میخورم

پسره

با ماست موسیر🤤

من که میخورم

سیب زمینی چیپسی کن سرخ کن بشین بخور

😂🥲منم پفیلا سرکه ای
نمدونم چیکار کنم

بخور بابا منم دو سه بار خیلی دلم خواست خوردم ولی کامل نه در حد چند تا

چرا داره خوب ولی من خیلی دلم میخواستم ۲؛۳تا دونه می‌خوردم

چندتا دونه بخور هوست بخوابه هیچی نمیشه

دوتا دونه بخور در حد رفع هوس

من می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری