چیپس سرکه ای خیلی دوست دارم از طرفی هم مضره چیکار کنم دلم میخاد😭😭

۱۳ پاسخ

من تا الان دوبار خوردم وقتی هوس کنی بد نیس ولی زیاده روی نکنی

یه بسته هم بخوری هیچی نمیشه من هم سر اولی هم دومی چند بار خوردم

بخور بابا😁
هیچی نمیشه

من ی انبار تو خونمون چیپس سرکه ای دارم 😁

من همه ندا چیپس میخورم راحت باش بابا

سخت نگیر من دو تا بارداریم ترشی میخوردم چه ترشی این همه سرکه خوردم چیزی هم نشد

بخور بابا منم خوردم یبار

من خوردم والا😑

من چقدمیخوردم چیزی نشد🙄

منممممممم

بخور گلم

بخور بابا یکم اگه دلت میخواد

چندتا دونه بخور اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری