نه نخور دیگه چیپس که ضرر داره آبلیمو هم فشارتو میندازه
من تا ۱۲ هفته اکثرا لیمو ترش میخوردم، ۲،۳ تا دونه بزرگ. همش همراهم بود،حالم بد میشد لیمو میخوردم بهتر میشدم
منم هیچیم نمیشه تازه اگ ترشی بخورم سرحال میشم تهوع ندارم حالم اوکیه
منکه چون تهوع دارم حتی نمیتونم غذا زیاد بخورم واسه همین اگه دلمم ترشی بخواد زیاد نمیخورم چون فشارم می افتخ😭
پسرت میهواد
منن ابغوره میخورم لواشک زیااد ترشی 😋😋😋
عزیزم شما که استرس داشتی مجدد رفتی سونو؟ میشه جواب بدی آخه منم الان شرایط شمارو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.