۷ پاسخ

این باقیشم سیاه میشه میفته آب روش نریز حمام میبری زیر پوشک نزار مراقبت کن

طبیبعی هست فقط پماد موپرسین بزن روش من برای دخترم همینکار کردم

طعبیی هس

عادیه خشک میشه میفته

نه انگار عادی نیست یه دکتر نشون بده پماد میده

دو سه تا عکس دیدم اینجوری شده بود میگفتن خشک میشه درست میشه

نه طبیعی نیس بنظرم

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی
مامان کشمش مامان کشمش ۱۵ ماهگی
مامان آیناز خانم مامان آیناز خانم ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان لیام و تیام🥜 مامان لیام و تیام🥜 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد🩷🌱 مامان کنجد🩷🌱 ۱۲ ماهگی
مامان پارسا 💙👼 مامان پارسا 💙👼 ۵ ماهگی
مامان 💋🥑mahan مامان 💋🥑mahan ۸ ماهگی