مامانا با چه شیردوشی شیرمو بدوشم کدومش خوبه؟؟

۱ پاسخ

اگه سر سینتون درشته با شیر دوش دستی ک سرش توپکیه ندوشین ک بزرگتر میشه .

سوال های مرتبط

مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی