۱۲ پاسخ

روبیکا خوندی؟ اگه تو پیام رسان های ایرانی خوندی از روز دوم جنگ هی میگن مرده

الهی آمین .چندمین بار هس که به درک واصل میشه

اگه مرده بود اخبار خدشو میکشت اعلام میکردن همش

به امید خدا ایشالا که مرده به حق علی

شایعس

آخ خدا از دهنت بشنوه
آرزومه😣😣😣

خداکنه

نه دروغه

نه بابا عمو چرا بمیره😂😂😂😂

خدا کنه بمیره مردک

جدی؟

هشتگ ها خیلی خوب بودن😂😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی