خانوما رونیا تب داره؟🤔🤔🤔

تصویر
۵ پاسخ

ن گلم لب مرز هست

این تب سنجا باید به نیم بزاری روش بهداشت بهم گفته یعنی تبش رو ۳۷.۹ شروع تب دو برابر وزنش پاراکید بده ۱ساعت بد تبش بگیر پایین نیومد شیاف استامینوفن نصف کن بزار

نه از۳۸تب دا ه

اره داره

شروع تب هست

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان قلب🫀🩵

مامان مامان قلب🫀🩵 مامان ۹ ماهگی
مامان اَوِستا مامان اَوِستا ۵ ماهگی