۵ پاسخ

منم همینجوریم ولی تا بچه تکون میخوره و کیسه آب پاره نشده ترس نداره

نه نمیشه منم همینجوری بودم دهانه رحمم یکسانت بود

دیگ ماه اخر شکم میفته پایین طبیعیه

زایمانت نزدیکه
اگر دهانه رحمت باز میشد به لکه بینی میوفتادی گلم

منم اومده مایین تقریبا همچی زور میاد به واژنم دوشب از دردش فلجم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد