یعنی وزن بچه تون از ۲۵ درصد از بچه های همسن و همشرایط خودش بیشتره
چ سونویی دادی؟؟
تقويت كن خودتو رو دست چپ هم بيشتر بخواب
فرني
خرما
بادام
چيزاي مقوي بيشتر بخور
اخه صدکا برچه اساسیه
من بچم۱۹۰۰بود زده صدک۴۴
بعد یکیو دیدم بچش خیلی وزنش کمتر بود صدک۵۰زده بود🫤چجوریاست
دخترت یکم وزنش کمه نه زیاد ها یه کوچولو
مرغ و تخم مرغ آبپز و گوشت اینا بخور
یکم کمه
به تغذیه بیشتر برس کمه یه خورده صدک ۵۰ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.