۱۲ پاسخ

عزیزم صدک اگه ۵۰ باشه یعنی نرماله
الان واسه شما که ۲۰ زده در واقع حدود ۳۰ درصد کمتره وزنش
غذاهایی که وزن رو زیاد میکنن بخور مثل تخم مرغ ، آجیل ، تخم کدو، حلیم

کمه وزنش

وزنش کمه عزیزم

سلام خانما میشه لطفاً سنو من و ببینید دکتر گفت بچه ضعیفه چکار کنم وزن بگیره صدک زده 25و 50یعنی چی

تصویر

وزنش کمه عزیزم

کمه وزنش

صدک۲۰یعنی این که بچت وزنش نسبت به۸۰درصدبچه های دیگه ک هم هفته بچت هست وزنش کمه ونسبت به۲۰درصددیگه ازبچه هاوزنش خوبه

اصن انقدری نیس ک بخای ناراحت و نگران باشی
اگ قند نداری ترومام بخر
گوشت زیاد بخور
روزی چندبارم بادوم بخور

تصویر

یکم کمه وزنش باتغذیه و ویتامین درست میشه ان شاءلله

من هفته دیگ میخام برم پر ازاسترسم😭انشالله وزن گرفته باشن
تاالان دعامیکردیم سالم باشن انشاله
الان دعا کنیم وزن بگیرن
دوماه دیگ دعا کنیم به وقت خودشون بدنیابیان😭

من ۲۸ هفته ۵ روز بودم
۱۳۰۰ بود
گفت وزنش خوبه رو صدک خوبیه
ولی نمیدونم صدکش چند بود

کمه ۳۰هفته کاملین؟

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد