۶ پاسخ

فک کنم خیلی هم خوبه

صدکش کمه

سلام
فکر کنم خوبه
۲۶ هفته و یک روز دخترم ۹۰۰ گرم بود صدک ۵۰

مگه تو‌این هفته سونو هست؟ سونو‌ وزن 30 هفته به بعد نیست؟

این وزن جنین براساس هفتع

تصویر

خوبه فعلا وقت وزن گیری نیست از ۳۰ به بعد وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد