۲۵ هفته و ۶ روز سونو دادم وزن جنین ۸۰۰ گرم زده خوبه یا کمه؟

۱۰ پاسخ

من ۲۳ و یک روز ۶۰۰ گرم بود

مال من امروز ۲۵ هفته و ۴ روز ۸۶۰ بود

من ۲۴هفته ۳روز رفتم۷۷۰گرم‌بود

مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

عالیه

من بچه اولم ۲۸ هفته ۱۸٠٠

نه خوبه ، مال من ۶۸۰ گرم بود گفت کمه

من ۲۵ هفته هفتصدو خورده ای بود دکتر گف کمه
۲۶ هفته و ۴ روز نهصدو خورده ای بود گف خوبه

خوبه گلم

خوبه😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری