من ۲۳ و یک روز ۶۰۰ گرم بود
مال من امروز ۲۵ هفته و ۴ روز ۸۶۰ بود
من ۲۴هفته ۳روز رفتم۷۷۰گرمبود
مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
عالیه
من بچه اولم ۲۸ هفته ۱۸٠٠
نه خوبه ، مال من ۶۸۰ گرم بود گفت کمه
من ۲۵ هفته هفتصدو خورده ای بود دکتر گف کمه
۲۶ هفته و ۴ روز نهصدو خورده ای بود گف خوبه
خوبه گلم
خوبه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.