۴ پاسخ

اینو داشته باش عزیزم

تصویر

منم ۸۰۰ گرم بود هم دکتر سونو هم دکتر خودم گفتن خوبه رشدش

برامنم ۲۵هفته ۸۳۲گرم بود دکترم گفت ی کم بیشتر از وزن نرمالش هست ویتامینمو کم کرد😅

اره ماشالله خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری