۱۶ پاسخ

منم فیروز گرفتم

وای پینو عالیه
انقدر بوش خوبههه

فیروز گرفتم من، بوش زیاد نیست ک بچه رو اذیت کنه

من فیروز گرفتم ولی تعریف پینو رو هم شنیدم

من پینو ابی گرفتم خیلی خوشبو

پینو بهتره

منکه سر دختر اولم همیشه پودر صابون فیروز میگرفتم که ساده و ۴آنزیم‌دارش داره
و خدایی همیشه پاک کنندگی عالی داشته و سخت‌ترین لکه‌هارو راحت پاک میکنه و خیلی راضی بود و الان ۷ساله همش همین میخرم
برای لباس‌های پسرم هم همین پودر صابون فیروز میخرم

پینو آبی برای شستشو با ماشین، پینو بنفش شستشو با دست
واقعا خوشبو هستن
برای لکه بر لباسش هم پینو گرفتم

من فیروز گرفتم بوی نی نی میده

من هردو گرفتم

مای بی بی هم خیلی خوب و خوشبو هست

من امروز پینو ابی گرفتم بوش خوبه

پینو عالیه

پینو گرفتم

قطعا فیروز

من پینو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا هفته چهلم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی