صبر کن بازار فردا باز میشه قیمت جدید ببین الان ۱۷وخورده ای اومده پایین
بانک های مرکزی ایران و بانک های چین دارن ۴برابر اولیه طلا میخرن ...
انس در حال افزایش هست این قیمت۱۷ تو ایران میدن چون تقاضا و وضعیت جنگی هست . وقتی بانک ها دارن طلا میخرن بدون ک قیمت بالایی در پیش هست
بخر بنظرم
فرشته جان من نمیدونم راسته یادروغه اماانگا گفتن میادپایین امانمیدونم چقدرصحت داره
اگه به عنوان سرمایه هست بخر
بخر بنظرم چون خیلی بخاد بیاد پایین تا 16میاد الان 17
ولی بره بالا تا 22 فوری میره
بنظرم بعد جنگ بالا میره
منم میخواستم سکه پارسیان بخرم ولی قیمتش رو نمیدونم چنده
الان۱۷و۲۰۰بود
آره نخر فرشته 😁😁
الان رفتم پاساژ طلا ۱۷۴۳۳ بود
به نظرم بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.