ماسک بزن و مرتب دستاتو بشور و الکل بزن. تنها کاری ک ازت برمیاد فعلا همینه. اگر کسی هست کمکت بده اون بخوابونتش و پوشکش عوض کنه ک کمتر باهاش درتماس باشی
عزیزم اگه شیر خودتو میدی خودتوگرم نگه دار که شیرتو گرم بخوره اینطوری سرما نمیخوره سعی کن ماسک بزنی که مستقیم تو صورتش تنفس نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.