۳ پاسخ

ن نگران نباش عزیزم من موقعی ک زایمان کردم ماما گفت اگر سرم بخورم شیرم انتی بادی داره و باعث میشه بچه سرما نخوره

نمیگیره منم سرما خوره بودم شیر دادم بچم هیچی نشد

ماسک بزن بهش شیر میدی
شیرت آنتی بادی داره ایشالا نمیگیره

سوال های مرتبط