۴ پاسخ

عزیزم قرص سرما خوردگی در شیر دهی مجاز نیست

ماسک بزنی کافیه

ماسک بزن دیگه چاره ای نیس انشاالله ک نمیگیره

والا میگن نوزاد تا سه ماهگی سرما نمیخوره

سوال های مرتبط