قبل هر شیردهی قشنگ دست هارو بشور.ماسک بزن.
دکتر حتما برو تا زمان بیماری کمتر بشه
دکترا میگن بچه از مامان نمیگیره چون پادتن ها تو شیرش هم ترشح میشه
دکترم گفته بود دو تا ماسک بزن دستاتم برای شیر دادن بشور
منم یه ماهه بود پسرم من ویروس نمیدونم گرفتم یا سرما خوردم پسرمو نگرفت ماسک برن
نمیگیره خیالت راحت
اینم ادامه ش
گهواره هم اینارو گذاشته توی پیام مشاور
دوتا ماسک بزن
نزار نفست بهش بخوره
بغلش میکنی خوابیده بغل کن نیار نزدیک صورتت یعنی رو شونت بغل نکن
نگران نباش تازه واکسن زدن سرما نمیخوره
ماسک بزن
ولی از طریق شیر جانان مریض نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.