کته ماش با ماست خیلی خوبه
پودر کیدی لاکت زینک
بنفشه ساده هس
قرمزه زینکه بهتره فک میکنم
دیروز دکتر بودم داد پسرم
شربت نئوزینک صبح ها بعد از صبحانه پنج سیسی بهش بده
پودر سنجد کته ماست
ماستو نعنا
دوغ خیلی خوب
کته ماست. موز. کلپوره
کته ماست.... پودر کیدی لاکت با ماست... قطره پدیلاکت.
درخواست دوستی میدین؟
سلام آبجی خوبی میشه یک خواهش ازتون کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.