حساسیت کرده
دختر منم چند روز پیش که عرق کاسنی و شیرخشت خوردم اینجوری شد بردم دکتر بهش یه شربت سیتریزین داد روزی یک بار نصف قطره چکان
یه پماد کالامین داد روزی سه بار به کل بدنش بزنم
خداروشکر روز دوم خوب شد
حساسیت داره احتمالا
حساسیت هست من ی بار هواسم نبود با تاید لباس پسرم شستم این جوری شد بدنش
حساسیت پروتئین گاوی
انگار حساسيته شير خودتو ميدى يا شيرخشك؟
به یه چیزی حساسیت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.